Dagens att-göra-lista

[ X ]  Springa till stallet och mata hästarna. Jobba så många jag hinner innan det blir mörkt
[ X ]  Handla (massa frukt och grönt...det blir en lååång dag imorgon)
[ X ]  Göra matlåda och förbereda inför imorgon
[ X ]  Sy in labrocken så den inte ser ut som ett tält längre.
[  ]  Plugga inför duggan och läsa igenom inför morgondagens föreläsningar och laboration.
[ X ]  Tvätta... som vanligt... undrar hur många kilo smutstvätt vi har på en vecka... och då är vi ändå bara två
[ X ]  Fixa alla räkningar på internetbanken så det är klart...

Ja så här ser den ut...planeringen. Roligare än så blir inte dagen. OM jag nu lyckas hålla mig till ovanstående vilket inte är så troligt :)
Hellst har jag lust att lägga mig och sova igen men tiden tickar på och snart går solen ner så det är väl bara att såtta igång.
Mot stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback