stationen

Sitter just nu och fördriver tiden fram till första visningen.
Är hyffsat pigg med tanke på att jag sov hela två timmar inatt. Nån envis liten jäkel roade sig med att fyllesmsa hela natten så det blev inget sovande innan jobbet alls. Knäppgöken tänkte sätta sig på tåget från Uppsala mitt inatten innan jag lyckades avstyra det hela....
Allt han var ute efter var sex i en postbil och jag tyckte nog inte förslaget lät alltför lockande. Behöver jag nämna att det inte var G som kom med den idén :P

Nu är internetpengarna nästan slut så det börjar bli dax att dra sig mot ILU. Har inga större förhoppningar om den första lägenheten dock. Den ligger precis vid tågspåret mot Västerås/Sala hållet och det kan ju nästan bara bli fel...

Nån som vill gå ut i helgen förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback