tiden går

Nu är det bara två frågor kvar på tentan. Tänker göra dem ikväll när G kollar på fotboll. Canal+ är en förbannelse. De visar minst 132 fotbollsmatcher om dagen. Stackars G är helt förvirrad. Försöker se alla samtidigt. Får epelepsi när han zappar mellan kanalerna och ångest när han måste gå till jobbet. Livet som fotbollsnörd har blivit allt annat än lättare att leva....

Spanade runt lite på Viking lines hemsida och hittade massa mysigheter i taxfreen. Får jag fresta med Fisherman shot (ska bli skönt att slippa bowla varenda gång jag vill ha sådana) eller Sambuca kanske... Synd bara att båda är starksprit... dvs man får bara ta in en liter totalt... om man nu följer regelboken.

Snart kommer G hem med filen så jag kan göra min ultrastarka vitlökssås. G har avböjt erbjudandet om middag ikväll och tänker laga sin egen mat... Kräsen eller smart är frågan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback