Snabb uppdatering

Det sämsta med att jobba 11-timmars nattpass är att man i princip bara jobbar och sover och därför inte upplever någonting kul att blogga om. Igår fick jag dock lön för mödan när jag blev uppkallad till Småprataren direkt efter arbetstid. Hade ingen aning om vad han kunde täknas vilja så förvåningen var stor när han efter att ha smörat rejält erbjöd mig nya arbetsuppgifter. Jag ska nu jobba med utvecklingen av GIS-körningen och vara testförare för nya budboken landsbyggd.
Nya roliga arbetsuppgifter, möjlighet att styra arbetstiderna själv och mycket mer ansvar (lönen har jag inte sett ännu)... Jag skulle vilja påstå att jag blev befodrad :)   Jag är nu ytterligare ett steg närmare mitt mål att ta över hela företaget inom 3 år :P
Dessutom blev jag erbjuden exjobb när det är dax för det. Inte inom geologi då men GIS är definitivt inte något av det sista jag kan tänka mig.
Känns skönt att med 3 år kvar på utbildningen redan ha blivit erbjuden både exjobb och jobb :) Är det sådan efterfrågan lär jag ju kunna välja och vraka när det väl är dax att ta sig ut på arbetsmarknaden efter examen.

Mitt skadade knä från i måndags har nu läkt så pass att det blir löpträning i kväll. Mot Grindstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback