Midnattsloppet 2007

Ikväll startar tävlingssäsongen. Först på tur är Midnattsloppet. 1 mil asfalt runt Södermalm. Sprang loppet förra året och gillade verkligen stämningen. Att springa i mörkret passar mig som nattjobbare utmärkt.
Uppladdningen har inte varit den bästa. Först skadat knä med tillhörande löpförbud. Sen kryssningen i onsdags... Tror att både knä och vätskebalans är återställt nu men de sista veckornas träning har ändå varit helt förstörda.
Sen är det en veckas nollning kvar til nästa lopp som blir Tjejmilen nästa söndag. Känner egentligen att jag är färdig med det loppet men det blir iaf ett år till.
Sen har jag en hel månad på mig att ladda upp inför klassikerpremiären på lidingöloppet.

Ikväll ska jag slå personbästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback