jag och eex...

Inatt var det ssta natten med caddyn. Passade på att smälla i andra knät också så nu är jag dubbelsidigt handikappad. Perfekt läge inför tävlingssäsongen.

Om någon timme kommer Gs storebror och hämtar två kattungar. Panda är fortfarande högsta rad engagerad i kattungarnas väl och ve så vi får se hur hon tar det stackaren. Förhoppningsvis tycket hon det är bekvämt att bara ha en kattunge att jäkta runt efter men hon lär ju leta lite efter de andra innan hon förstår att de är borta.

Har bestämt att nästa vecka ska dediceras till pluggande. Det borde väl betyda att jag inte har någon som helst skyldighet att sätta mig med tentorna nu även om jag är pigg? Tänkte städa lite (tentasyndrom jag vet :P) och spela Sims. Var evigheter sedan sist. Har inte ens installerat de två senaste paketen.
Senare ikväll får det bli bio, Simpsons, och jag skulle gärna vilja bowla före men har ingen att bowla med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback