hårdstart

det var verkligen en hårdstart på den här terminen... upp 8 imorse för omtenta i kemi. har inte pluggat en sida sen juni men jag tror det kan ha gått ganska bra. Tentan var ganska lätt så kuggar jag igen är det enbart för att jag prioriterat massa annat den här sommaren. Som tex jobb och sommarkurs.
Nu är det en veckas vila från allt vad skolarbete heter och istället drar nollningen igång ikväll. Jag är nollegruppsansvarig vilket betyder att det är jag som ska skydda nollorna från mina alkoholoserade medgruppfaddrar :)
Har tänkt jobba tisdag & torsdag och så ska ett par dagars träning tryckas in i det fullspäckade schemat.

Var nyss på BR och inhandlade en mjukispapegoja som nollegruppsmaskot. Nollningstemat är Pirat och våran grupp heter Papegoja. Hade kunnat handla ihjäl mig på pirattemat med allt från bälten och halsdukar till fleecefiltar och matlådor men nöjde mig till slut med den neonrosa papegojan. Så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback